festiwalfrissuwalki

Otwarte szkolenie FRIS w Suwałkach!

FAL, NIE MA FAL…? – CZYLI JAK DOGADAĆ SIĘ Z OSOBAMI, Z KTÓRYMI „NIE NADAJEMY NA TYCH SAMYM FALACH” – SZKOLENIE DLA WSZYSTKICH, KTÓRYM ZALEŻY NA DOBREJ KOMUNIKACJI W ŻYCIU PRYWATNYM I ZAWODOWYM

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA

Dobra komunikacja to podstawa! Zarówno w relacjach z najbliższymi jak i w kontaktach biznesowych.

Na tym szkoleniu dowiesz się:

Jak się komunikować, aby rozumieć i być rozumianym?
Jak rozdzielać zadania, aby każdy wykonywał je z ochotą, a nie z przymusu?
Jak, dzięki dobrej komunikacji, poprawić efektywność pracy Twojego zespołu?
Jak wykorzystać swoje naturalne predyspozycje w pracy i w domu?
W ciągu kilku godzin dowiesz się wielu ciekawych rzeczy na swój temat, poznasz swoje mocne strony i będziesz wiedział jak je wykorzystać w relacjach z innymi.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób zarządzających grupami ludzi – bo dowiedzą się jak rozmawiać z pracownikami i przydzielać im zadania.
Dla pracowników Działów HR – bo poznają mechanizmy, które ułatwią im prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.
Dla handlowców – po dowiedzą się jak efektywnie komunikować się z klientami.
Dla par – bo zdobyta wiedza ułatwi im komunikację z partnerem i podpowie, jak unikać nieporozumień.

Kto prowadzi szkolenie?

Adriana Sadowska – Certyfikowany Trener Metody FRIS®. W jej szkoleniach uczestniczyło już prawie 2000 osób. Szkolenia prowadzone są w luźnej atmosferze, metodą warsztatową, angażującą uczestników. Jest ciekawie, interesująco, zabawnie a jednocześnie profesjonalnie i merytorycznie.

Gdzie? Kiedy?

Szkolenie odbędzie się w Suwałkach 25.10.2019 (piątek) w godzinach 17.00 -19.30. O dokładnej lokalizacji uczestnicy zostaną poinformowani mailowo.

Sprawdź i przekonaj się sam/a!

Gwarantuję, że nie będziesz żałował/a!

KUP BILET za jedyne 40 zł 

To szkolenie jest częścią „Festiwalu FRIS®” – akcji, w ramach której 25 i 26 października 2019 r. są organizowane szkolenia FRIS® w miejscowościach na terenie całej Polski! Zaproś swoich znajomych na stronę: www.fris.pl/festiwal.