szkolenie-z-zasad-savoir-vivre-w-biznesie

Szkolenie z zasad savoir – vivre w biznesie

Jak się zachować na spotkaniu biznesowym? Jakie zasady obowiązują w korespondencji mailowej? Jak zachowywać się w biurze, aby praca była przyjemna, efektywna i zgodna ze standardami zachowań? Te i wiele innych tematów poruszam na szkoleniach z savoir-vivre biznesowego.

Ostatnio na tego typu szkolenie zdecydowali się pracownicy dwóch firm działających w branży budowlanej. Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież taka branża wymaga jedynie prostych komunikatów, pracy w oparciu o dokumentację i projekt , bez zbędnych konwenansów i uprzejmości. Życie jednak pokazuje, że nawet tutaj coraz większą uwagę przywiązuje się do kultury, obycia oraz traktowania klienta i współpracownika zgodnie z zasadami savoir-vivre. Konkurencja nie śpi, a my jako ludzie i klienci jesteśmy coraz bardziej wymagający. Nie jest tajemnicą , że w dobie działalności na rynkach wysoce konkurencyjnych musimy znaleźć coś, co będzie nas wyróżniać jako przedsiębiorców.

Dzisiaj już nie ma miejsca na fuszerkę i kiepską jakość – takich graczy rynek eliminuje bardzo szybko – dzisiaj liczą się również emocje, które w zdecydowanej większości przypadków determinują nasze decyzje zakupowe. A co wpływa na te emocje? Co sprawi, że klient wybierze nas a nie konkurencję? Co sprawi, że nasi pracownicy będą chcieli u nas pracować a nie iść do konkurencji nawet jeśli ona zaproponuje im lepsze wynagrodzenie? Jeśli też zadajecie sobie takie pytania i nieustannie poszukujecie na nie odpowiedzi to zapraszam od kontaktu ze mną.