warsztaty

Warsztaty – najlepsza forma przyswajania wiedzy praktycznej

W tym miesiącu będę kontynuowała duży projekt szkoleniowy dla jednej z większych suwalskich firm. Projekt przewiduje spotkania z osobami zatrudnionymi na stanowiskach liderów produkcji oraz kierowników działów.

Część spotkań w ramach tego projektu już się odbyła – moi słuchacze mieli możliwość zapoznania się z teorią efektywnej komunikacji z pracownikiem oraz postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych. Przed nami część warsztatowa dostosowana do realnych sytuacji z którymi pracownicy muszą zmagać się na co dzień. Warsztaty to moja ulubiona forma przekazywania wiedzy.

Case study staram się przygotować w ten sposób, aby angażować wszystkich uczestników oraz dać im szansę na wypróbowanie poznanych modeli pracy w praktyce.

Część zadań opracowujemy wspólnie a część w grupach lub w parach – dzięki temu uczestnicy mają możliwość trenowania swoich umiejętności pracy indywidualnej jaki i pracy zespołowej. W czasie warsztatów dużą wagę przywiązuję również do bieżącego feedbacku – zachęcam uczestników do wypowiadania swojego zdania, korygowania postaw oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami z pozostałymi członkami grupy. Jak się okazuje takie szkolenia są również doskonałą okazją do poznania bliżej swoich współpracowników i spojrzenia na pewne sprawy z innej perspektywy.

Jeśli Twoim pracownikom również przydałoby się takie szkolenie – skontaktuj się ze mną.