Menu

Profesjonalna obsługa klienta

Biuro obsługi klienta, recepcja i sekretariat to kluczowe punkty kontaktu w każdej organizacji, często kształtujące pierwsze wrażenie klientów i gości. Nasze szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne umiejętności i wiedzę, aby mogli profesjonalnie i efektywnie pełnić swoje role, tworząc pozytywny wizerunek firmy i zapewniając sprawną obsługę.

Standardy obsługi

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" to kompleksowy program, który wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego pełnienia roli w biurze obsługi, recepcji lub sekretariacie. 
To szkolenie jest dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w obsłudze klienta jak również osób posiadających już pewne doświadczenie zawodowe.Zdobyta wiedza i techniki pozwolą na podniesienie standardów obsługi, zwiększenie efektywności pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. 

Uczestnicy nauczą się, jak profesjonalnie reprezentować organizację, efektywnie zarządzać codziennymi zadaniami oraz radzić sobie z wyzwaniami typowymi dla tej roli.

Szkolenie jest przygotowywane indywidualnie wg potrzeb i wskazań zleceniodawcy. Wspólnie wybieramy zagadnienia, które mają być poruszane na szkoleniu i na czym najbardziej zależy uczestnikom szkolenia. Przykłady oraz ćwiczenia warsztatowe są dostosowane do specyfiki pracy na danym stanowisku.
Do kogo adresowane jest szkolenie:
Pracownicy biur obsługi
Zarządzający obsługą klienta
Pracownicy recepcji
Pracownicy sekretariatów
Sprzedawcy i doradcy klienta

Korzyści dla uczestników

Podniesienie jakości obsługi klientów i gości.
Zwiększenie efektywności pracy recepcji/sekretariatu.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych.
Poprawa wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę.
Zwiększenie pewności siebie na stanowisku obsługi klienta.

Program szkolenia

01

Wizerunek i etykieta biznesowa

Reprezentacyjna rola pracownika obsługi (wygląd, postawa, sposób mówienia) i zasady tworzenia profesjonalnego wizerunku recepcji.
02

Obsługa gości i klientów

Zachowania pożądane i niedozwolone na recepcji (standardy profesjonalnej obsługi, rozmowy z "trudnymi" klientami. Komunikacja formalna i nieformalna w firmie.
03

Profesjonalna komunikacja

Obsługa klienta face to face oraz przez telefon (przydatne formuły, zwroty grzecznościowe oraz standardy wynikające z kultury organizacyjnej).
04

Znaczenie obsługi klienta/recepcji/sekretariatu

Jak rozmawiać, jak sprzedawać? (kompetencje i postawy oraz ich wpływ na sprzedaż, zwroty "klucze" i zwroty "pułapki", język korzyści, generowanie potrzeb u stałych klientów).
05

Organizacja pracy w recepcji/sekretariacie

Współpraca w zespole pracowników (podstawy FRIS®Style Myślenia). Jak dogadywać się ze współpracownikami i jak dzielić się obowiązkami, aby wykonywać pracę sprawniej, efektywniej i przyjemniej).

Masz pytania?

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia. Zapraszam do kontaktu.

    1 Twoje dane kontaktowe




    Numer telefonu

    2 Wiadomość

    Moja działalność

    Szkolenia, sesje FRIS® Style Myślenia, sesje FinxS® Sales Assessment, projekty graficzne, projekty rekrutacyjne.

    Kontakt

    Sa-port Adriana Sadowska,
    ul. Szpitalna 67c, 16-400 Suwałki
    + 48 604 193 870
    biuro@sa-port.pl
    Copyright © 2024 sa-port Adriana Sadowska