Menu

Negocjacje biznesowe i pracownicze

Negocjacje biznesowe i pracownicze to kluczowe umiejętności, które wpływają na sukces organizacji oraz satysfakcję pracowników. Nasze szkolenie dostarczy uczestnikom praktycznych strategii oraz technik, które pozwolą na osiąganie korzystnych rezultatów w trudnych rozmowach oraz budowanie trwałych relacji.

Negocjacje

Czy wiedziałeś, że kobiety i mężczyźni mają dwa odmienne style negocjacji?
Wiąże się to z biologicznymi uwarunkowaniami i reakcjami na pożądane rzeczy.
Gdy włączają się emocje, różnicę widać jak na dłoni.
Na szkoleniu uświadamiam te różnice oraz pokazuję jak wykorzystać nasz naturalny potencjał negocjacyjny. Pokazuję różnicę między perswazją a negocjacją oraz dokładnie uczę budowania długofalowej relacji w wykorzystaniem odpowiednio dobranych technik negocjacyjnych. W negocjacjach nie chodzi o to, aby tylko "zrobić deal" - chodzi również o to, aby "nas lubili".

Takie umiejętności negocjacje przydają się codziennie w każdej firmie – począwszy od rozmów między współpracownikami, rozmów z kierownictwem
o podwyżkę, a skończywszy na rozmowach handlowych. Wysokie umiejętności negocjacyjne to oszczędność nie tylko pieniędzy. To również oszczędność energii, czasu i nerwów.
Do kogo adresowane jest szkolenie:
Dyrektorzy
Osoby zarządzające zespołem
Osoby, które muszą negocjować

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy poznają sprawdzone techniki i strategie negocjacyjne, które pozwolą im skutecznie prowadzić rozmowy, osiągając korzystne wyniki zarówno w kontekście biznesowym, jak i pracowniczym.
Szkolenie pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętność pewnego i asertywnego komunikowania się, co wpłynie na ich zdolność do obrony własnych interesów i podejmowania decyzji w trudnych sytuacjach.
Uczestnicy nauczą się, jak prowadzić negocjacje w sposób, który sprzyja nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi oraz współpracownikami, co jest kluczowe dla długofalowego sukcesu organizacji.

Program szkolenia

01

Zrozumienie procesu negocjacji i typów negocjacji

Rozróżnienie między różnymi stylami i typami negocjacji (win-win, rywalizacja, kompromis) oraz kiedy warto stosować każdy z nich.
02

Techniki negocjacyjne i strategie przekonywania

Strategie przekonywania i wywierania wpływu w sposób etyczny i efektywny, dostosowane do różnych typów rozmówców.
03

Komunikacja i aktywne słuchanie

Ćwiczenia z zakresu aktywnego słuchania i umiejętności zadawania pytań, aby lepiej zrozumieć potrzeby i intencje drugiej strony.
04

Radzenie sobie z trudnymi negocjacjami i rozwiązywanie konfliktów

Umiejętność wychodzenia z trudnych rozmów w sposób, który chroni relacje biznesowe i zachowuje dobre wrażenie.

Masz pytania?

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia. Zapraszam do kontaktu.

    1 Twoje dane kontaktowe




    Numer telefonu

    2 Wiadomość

    Moja działalność

    Szkolenia, sesje FRIS® Style Myślenia, sesje FinxS® Sales Assessment, projekty graficzne, projekty rekrutacyjne.

    Kontakt

    Sa-port Adriana Sadowska,
    ul. Szpitalna 67c, 16-400 Suwałki
    + 48 604 193 870
    biuro@sa-port.pl
    Copyright © 2024 sa-port Adriana Sadowska